maandag 23 juni 2014

Expositie Kunstkwartier Maastricht

Woensdag avond, 18 juni 2014 was de opening van de expositie in het Kunstkwartier in Maastricht. Hier exposeerde leerlingen van de opleiding Bloem&Design en Interieur&Vormgeving van Citaverde College Maastricht hun fictieve bloemenwinkel, bloemwerken met het thema "Tropical Summer" en hun zelfontworpen meubels. Ook ik stond daar!


Mijn opdracht was om een fictieve bloemenwinkel opzetten. De producten die ik verkoop zijn merendeels houdbaar, dus in plaats van echte bloemen, zijde bloemen. De meningen over mijn winkel waren heel verschillend. De een zei dat het helemaal niks met de opleiding te maken heeft omdat er nauwelijks met bloemen worden gewerkt, en de ander vond het helemaal geweldig! Ik heb voor houdbare producten gekozen, niet omdat ik niet graag met bloemen werk, maar omdat ik het jammer vind dat als je iets moois hebt gemaakt met bloemen, dit na een week alweer weg is. Daarom vind ik houdbare producten de ideale oplossing! Ikzelf ben in ieder geval blij met het eindresultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten